dinsdag 12 juli 2011

Frankrijk, here we come!



Hey!


Wij zijn Annouk en Emma en beste vriendinnen die samen op vakantie gaan, samen met de ouders en 3 broers van Annouk! Ons blog gaat over alles wat er gebeurt op onze vakantie in Frankrijk en meer. We zullen veel foto's plaatsen, zodat jullie niets missen! We zullen nu onszelf even voorstellen;


Emma: Ik heet dus Emma en ik ben 12 jaar. Op 25 augustus word ik (eindelijk) 13! Ik hou heel erg van tennis en in een deuk liggen met Annouk :-P. Verder houd ik niet zo van horrorfilms (alleen als ze heel slecht gemaakt zijn), ik houd wel van muziek luisteren en mooi weer! 

Annouk: Ik ben Annouk, zoals je ziet. Ik ben 13 jaar, en ik word 11 april 14. Ja, ja, dat duurt noog even. Ik houd van creatief bezig zijn: blogs lezen en schrijven, tekenen, collage's maken, lay-outs maken, etcetc! Maar lezen vind ik ook wel leuk. En lachen met Emma 's ook nice hoor haha. Ik heb 3 broers en een mama en papa. LOL. Ik ga naar 3VWO woehoe. Ik heb een klas overgeslagen.. Ohja ik ben blond. En 1.67 m lang. xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten